piątek, 23 listopada 2018

Słowianeczki


Dzisiaj kolejna lalka, którą jeszcze się nie chwaliłam, mimo, że jest już u mnie dość długo. Dociekliwi mogą zauważyć, że jej sukienka wystąpiła w notce o hennie :)

Bardzo chciałam mieć tę lalkę, jednak już wtedy markety zaczynały przechodzić kryzys zaopatrzeniowy i przy każdorazowej wizycie nie byłam w stanie jej znaleźć. Lalkę ostatecznie kupiłam przez internet, bo nie mogłam się doczekać, a przez dotychczasowe niepowodzenia byłam już zniechęcona do wypraw na polowanie.

 Zdjęcie promocyjne
 
Mowa o pulchnej fashionistce z pudrowymi włosami - Daisy Top. Powiem szczerze, że jest to jedyna lalka, której całkowicie wybaczam posiadaną grzywkę (musiałam już kiedyś wspomnieć, że nie lubię tego typu fryzur i staram się omijać lalki, które taką posiadają). W dodatku mam słabość do zielonych oczu, tym bardziej panna postanowiła zająć jedno z cieplejszych miejsc na moim serduszku.

Dziś moja fashionistka trzyma się z dala od współczesnej mody. Bardzo chciałam ją zobaczyć w innej odsłonie, dlatego specjalnie dla niej spod moich rąk wyszło kolejne lalkowe giezło - tym razem w wersji biało-niebieskiej.



 Z tyłu, jak na razie, nie umieściłam żadnego zapięcia. Sznurek zawiązany w talii doskonale trzyma ubranie, żeby lalka się nie ogołociła. Poprzednie giezła nawet były bez rozcięć, taki full realizm ;)

 Powiem szczerze, że efekt wyszedł ciekawy. Sukienka jest bardzo prosta, ale w połączeniu z pastelowym kolorem i uroczą grzywką, lalka sprawia wrażenie, jakby została wyjęta z jakiejś bajki.


 A tutaj reszta zgrai. Tango w białym gieźle i Teresa w czerwonym. Gdzieś zawieruszyłam do niej pasek, dlatego na zdjęciu ma zielony na zastępstwo. Obie panny, w przeciwieństwie do grubinki są na artykułowanych ciałkach.

 

Jednak grubinka chyba trochę jest zażenowana ich towarzystwem...

3 komentarze:

  1. Znakomite to giezło ci wyszło. Lalka bardzo ciekawa pomimo grzywki( ja też nie przepadam za grzywkami ).

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie lubię grzywek, ale ta panna wyjątkowo dobrze wygląda. Rzekłabym nawet, że fantastycznie.
    Ciuszki super, a panienki wyglądają w nich bardzo dobrze. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tercet Egzotyczny -
    stylowy i śliczny ♥

    OdpowiedzUsuń