środa, 19 lutego 2020

Skipper Platynowłosa

Dzisiaj pochwalę się moją kolejną hybrydką. Główka pochodzi od Fashionistas 63(niemal niedostępnej w polskich sklepach). Zmieniłam jej gumkę na włosach, oraz kolczyki. Wydaje mi się, że to było dobre posunięcie. Bardzo mi się podoba w tej stylizacji.





 No, to skoro już zobaczyliście, że to ładna dziewczynka, to teraz pora udowodnić, że jest również silna i energiczna.



 Stanęła nawet do pojedynku z moją Carnival. I wygrała.



Mam nadzieję, że była to koleżeńska rywalizacja, bo obie dziewczyny są skazane na jedną szafkę. Lepiej, żeby się nie pozabijały podczas mojej nieuwagi.

5 komentarzy:

  1. Piękna i poszukiwana lalka 💜 gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna lalka.:) Te przepychanki pewnie na żarty, nie mają poduszek to na krzesła walczą.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie dobrałaś kolorystykę ubranek do jej...włosów i oczu! Prześlicznie się prezentuje! No i całkiem silna i energiczna z niej dziewczyna!
    Fajne zdjęcia z przepychanką na krzesła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka delikatna i pastelowa a jaka waleczna !!! :) Może trzeba przyśrubować krzesła do podłogi ?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. iście kobiecy huragan, jak widzę!!!

    OdpowiedzUsuń