niedziela, 23 grudnia 2018

Święta tuż tuż

Cześć. U mnie lalki już gotowe na Święta :)
Popakowane w pudła i tylko te, co chciałam mieć na widoku stoją sobie w jakimś ładnym miejscu.
Udało mi się zrobić porządek na szafce i dzięki temu moja diorama już nie musi zajmować połowy stołu (i zasłaniać światła na resztę pokoju). Salonik już wygląda dość elegancko, mimo tego, że ostatnio pełni dla mnie rolę sypialni.

Sama tak średnio jestem gotowa - dopiero dziś zamierzam wytworzyć porcję pierników z topionymi landrynkami jako okna. Całe szczęście, że w tym roku jadę gdzieś indziej, to ominą mnie awantury przedświąteczne z wnętrza kuchni...

Moja diorama jest przystrojona skromnie, ale myślę, że dodając więcej obecnie mogłabym przesadzić. Nie chciałam stawiać dużej choinki ani sobie, ani lalkom, ale można założyć, że owe drzewko by stało po tej stronie pokoju, którego akurat lalkom nie zbudowałam...


Chciałam prosić Was o wyrozumiałość odnośnie jakości moich zdjęć - jest tuż po Przesileniu, ale  jeszcze nie ma dość światła i wiele wyczarować nie mogę. Zdaję sobie sprawę, że są średnio ostre, ale w tym czasie mam więcej spraw na głowie, niż kombinowanie z miliardem lampek :D
Tak więc, rzucam tylko kilka najbardziej znośnych fotek, aby było wiadomo, co tam u mnie.


Honorową rezydentką została Katniss, którą przebrałam w jedwabną sukienkę własnej roboty.


Piesek jest ze Schleich. Nie mogłam się mu oprzeć, chociaż tak na prawdę polowałam na koty z tej firmy... Jeszcze kiedyś u mnie będą.



Jak widać, są dla siebie dobrym towarzystwem.


A na tym zdjęciu widać, jaką to lalkę trzymam zapudełkowaną. Poczekam z otwarciem jej do "po Świętach", aby mie....
(Update) Ha ha! Żartowałam, już nie jest w pudełku! Jako, że otworzyłam kilka innych prezentów, to stwierdziłam, że pannie w czasie świąt też należy się dostęp do powietrza. I tak oto została następną rezydentką dioramy.


Tuż przed otwarciem światecznej, do społeczności Winylowego Orszaku dołączyła Fashionistas o moldzie Kim (zwana również Chandra). Jest to prezent z wymianki na lalkowej grupce i choć posiadam już tę lalką, to strasznie się z niej cieszę. Jest to jedna z piękniejszych modeli z tamtego wypustu i akurat, tak się składa, że moja została u rodziców, a teraz mam taką samą przy sobie :)
O mojej pierwszej Chandrze pisałam tutaj :)








A tutaj moja nowa Chandra w towarzystwie Świątecznej Barbie AA. Jest to przedstawicielka playlinowego odpowiednika serii Holiday Barbie. Różnica polega na tym, że Holiday to lalkie kolekcjonerskie, z ciałkiem model muse, małą głową i długą kiecką. Niestety, nie pamiętam w tej chwili, jak się nazywa seria, z której mam tę lalkę. Zaintrygowała mnie z powodu jednego z moich ulubionych moldów, czyli Carnaval i baaardzo ciemnej skóry. Wykonanie makijażu niestety zostawia trochę do życzenia, ale widocznie Mattel musiał podkreślić, jak bardzo jest to lalka playline.


Kochani! Na tym kończę, ale chciałam Wam życzyć spokojnych i bezpiecznych Świąt. Aby każdy Podróżny dotarł do swojego celu i mógł przebywać wśród bliskich Mu osób. Aby nie było kłótni przed i po wigilijnej kolacji. Aby Wasze żołądki były lekkie, a każde jedzonko łaskawe dla brzuszka. Abyście w tym czasie mogli docenić wartości, jakie posiadacie. Aby każdy był coraz bliżej spełnienia swych marzeń. I żeby lalek było dużo, więcej i najwięcej. Tego życzę Wam ja: Nerka :)

A do Nowego Roku możliwe, że złożę osobne życzenia.

Pozdrawiam!


11 komentarzy:

  1. Mam tę lalkę z pudełka, nie mogłam jej się oprzeć, wydaje się taka pretensjonalna. Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze w te Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacnie się lale prezentują w świątecznej scenerii:)
    Wszystkiego dobrego! Uściski:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych i pogodnych Świąt <3
    Obie panny są piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczy pokoik stworzyłaś swoim pannicom -
    mold Carnaval i mnie urzekł, ale wciąż
    jakoś ucieka - przyczaję się jednak i
    na Nią... kiedyś...

    wszystkiego co najlepsze dla Cię, Nerko!

    OdpowiedzUsuń
  5. zwierzaczki z tej firmy i mnie
    nie raz wpadają w oko i serce -
    rumaki są ale wciąż pupili na
    kolana dla plastików brak... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe lalki i przepiękna diorama!
    Radosnych, cudnych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycające wszystko :-) Dioramka super. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ściskam serdecznie i życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2019 :)

    OdpowiedzUsuń