niedziela, 16 września 2018

Garść starych zdjęć

Cześć,
Znowu znalazłam jakieś stare zdjęcia Fashionistek. Nawet nie pamiętam, o co chodzi, pewnie jakieś porównania. Większość nie będzie jakoś ze sobą powiązana, ale widzę, że przymierzałam się do zrobienia hybrydy, albo uwieczniałam ciuszki.

Co tam u mnie? Siedzę chora i smarkam, wypluwam płuca. Ogólnie dobrze się bawię. Zawsze miałam problem z infekcjami, kiedy byłam mała. Bardzo dużo czasu byłam na zwolnieniach. Po skończeniu szkoły, nagle okazało się, że choruję tylko raz w roku. A teraz, znowu się uczę i jeszcze przed końcem drugiego tygodnia roku szkolnego leżę w łóżku! Co więcej! Żałuję, że nie mogłam iść na zajęcia, bo były ciekawe...

W zeszłym tygodniu udało mi się polalkować z koleżanką. I chyba jej trochę wszczepiłam bakcyla. Ja tam się cieszę, bo nie będzie mi głupio, że tylko ja w swoim otoczeniu mam tyle lalek. Od tej koleżanki przybyła do mnie Czarna Zocha. Najwyraźniej będzie ją czekała przeprowadzka, ale przecież najlepiej jest w swoim prawdziwym domu :) Moje lalki i tak już mają sporo zamieszania, w końcu są Szczury(sześć sztuk), Ptaki(cztery), Mroczne Bractwo(wszystkie GG), subtelnie knująca Zarina(jedna, ale straszna), oraz wiele dziwnych bytów, które się jeszcze nie ujawniły. Myślę, że nawet Zocha mogłaby się w tym pogubić.

Jest późno. Piszę głupoty. Prawda jest taka, że potrafię pisać długo i namiętnie, ale tylko na nieciekawe tematy, więc wolę się od tego powstrzymać.
No to jedziemy z fotami
.
-Cześć.
-Cześć.

  -Fajna pogoda.

- A co u ciebie?
-Spoko.
 -Hej, laska. Masz fajne ciało.
 -Może się zamienimy?
-Spoko. 

Jestem ciekawa, gdzie się podziały te wszystkie moje głowy z przeszczepów...

 
 W dodatku chciałabym, żeby jedynym problemem po kupieniu lalki był firmowy kołtun. Tymczasem mam juz dwa egzemplarze w obrębie tego moldu, które ewidentnie potrzebują innego makijażu (ale to nie ta na zdjęciu!). 
Zależy od tego ich zdrowie psychiczne... 
I moje, zwłaszcza moje.

 Joyce vs Teresa
 Jakieś randomowe zdjęcia.



 Nawet trafiłam na zdjęcie katalogu z serią fashionistas 2015.

 -Dobry! Zastałam Ashę?

 -Pytasz o Ashę, a ja powiem, że nie ma Ashy. Straciła głowę i teraz leży sztywna, jak zwykła fashionistka...


-Asha to teraz Natasha!

 Jakieś pamiątkowe zdjęcie lalek z ciemną skórą. Nawet byłam pod wrażeniem, ile ich się wtedy zebrało. Niby nie planowałam ich zbierać, a cały czas pojawia się jakaś, która mnie przekonuje.


A teraz ostrzegam, że następne zdjęcia będą mroziły krew w żyłach porządnym kolekcjonerom. Praktyki, których się podjęłam balansowały niebezpiecznie blisko ryzyka uszkodzenia lalki. Wtedy też porównywałam stawy w ciałkach u Barbie Luxury Fashion i przy okazji chciałam sprawdzić, jakie możliwości zdjęć można osiągnąć demontując lalce nogi.



 I wniosek jest taki, że lalka sprawia wrażenie, jakby potrafiła lepiej siedzieć. Brawo dla mnie.
A niedługo potem pojawiły się MTM i moje cwane eksperymenty okazały się niepotrzebne...



Na koniec tymczasowy twór, który nazwałam Koszmarem Lalkowicza. Na szczęście był tak bardzo nietrwały, że nawet nie miał korpusu :D
Nogi były pożyczone od Raquelle. Po całym zdarzeniu wróciły na swoje miejsce i zapewniam, że lalka jest cała.

Następnym razem pokażę coś bardziej normalnego, choć już troszkę wyciekło na grupy fb ;>

5 komentarzy:

  1. Całkiem fajny misz-masz zdjęciowy. Ubawiłam się przy niektórych...

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku lalkowania miałam do lalek jako nienaruszalnej całości stosunek niemal nabożny a teraz też robię różne składaki:) Bratz dostała dłonie .... Monsterki CAM i chyba jest zadowolona - lepsze takie niż żadne. Niestety nie opanowałam techniki wymiany rąk baśkowych :(. Wygrzebałaś zdjęcia z otchłani czasu to pewnie i głowy się znajdą :). Życzę powrotu do zdrowia !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naguska na kaloryferze wymiata! Poskładałaś w całość bardzo fajne i ciekawe zdjęcia, z czego się cieszę, bo lubię takie oglądać :-)
    Eksperymenty z nogami wyszły całkiem, całkiem :))) Też mnie czasem korci, żeby pozmieniać, odłączyć, sfotografować... ech i czasem pisać długo i namiętnie na nieciekawe tematy :)))
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  4. uskrzydlona pannica ciekawa!

    a gdyby kiedyś skrzydła chciały
    odlecić na zawsze - zapraszam
    je do Szydełeczkowa :)

    OdpowiedzUsuń