sobota, 29 września 2018

Pikniczek cz. 2.

Cześć, wszystkim,
Dzisiaj kontynuacja zdjęć robionych przez Faeriel. Faeriel świeżo założyła bloga o fotografii, także zapraszam do odwiedzin Elfim Okiem Przez Obiektyw, na pewno będzie jej bardzo miło. 

Kiedy to ufolki przyleciały, na naszym pikniku zaczęły się dziać dziwne rzeczy. Do samych zdjęć można dopowiedzieć milion scenariuszy, proponuję więc się pobawić i spróbować samemu odgadnąć, jakie to pomysły miały moje lalki. Moim zdaniem postanowiły zabawić się w teatr i odegrać jakąś bardzo nowoczesną i improwizowaną sztukę.
 
Gwiazdą dzisiejszego wieczoru będzie przede wszystkim dreamhausowa Raquelle, która przy okazji stała się faworytką i Faeriel. Nie dziwię się, sama bardzo lubię lalki ze specyficzną mimiką, bo zwykle reprezentują sobą niezwykle ciekawe charaktery. No i, każde inne ujęcie, to inny wyraz twarzy, a to fajny smaczek przy robieniu zdjęć. Obecnie miewamy lalki o bardzo różnych stopniach artykulacji, ale tylko na ciałkach - przy buziach zmiana mimiki dobrze wygląda tylko przy oczkach u dyniogłowych (tak, przypomniałam sobie My Scene, które mogą zmieniać wyraz twarzy :D ). Zapraszam do oglądania!






 Ważną rolę na sesji również odegrał kocyk, który kiedyś dostałam od Inki. Dziękuję! :)

































Tak, to jest but.




Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest i rytuał przyzywania mistycznego sandała ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. aż strach napisać, jakie myśli
    krzyczą na widok tych obrazów!
    foty niesamowicie klimatyczne!

    pióra bazyliszkowe sprytnie
    udające pawie, no, no, no...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są super a niektóre wprost genialne! Niestety mój aparat nie jest tak profesjonalny, żeby w ciemności nie oszaleć ;-) Nie jest w stanie robić wyraźnych zdjęć, dlatego tym bardziej podziwiam Twoje :)))
    Pozdrawiam gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też nie jest, właściwie, to nawet go nie mam :D
      Dlatego posiłkuję się talentem Fae ;P

      Usuń
  5. Cudne zdjęcia *.* wręcz magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To zadziwiające jak zmienia się rachelkowy wyraz twarzy w zależności od oświetlenia - od uśmiechu ironicznego po liryczny.... :)

    OdpowiedzUsuń