piątek, 30 stycznia 2015

Dzień dobry wieczór

Zobaczymy, co z tego wyjdzie. W temacie publikacji jestem kulawa. Może i umiem coś pisać (zwłaszcza prozę narracyjną), ale nie wiem, czy technicznie ogarnę te wszystkie opcje.

Blog ma być o lalkach. Głównie tych w skali barbiowej, bo takie są mi najbliższe, takie mnie kręcą i... właściwie to takie mam. Co ciekawe, poświęcam na nie małe nakłady finansowe (więc, jeśli ktoś szuka Platinum Label, to może tu znajdzie, ale w zdjęciach promocyjnych i podpisane, jako "Och, ach!"). Po roku intensywnego zakręcenia odkryłam, że ciężko jest się tą pasją podzielić inaczej, niż właśnie na blogu. Nie jest to jedyne moje hobby, a w dodatku świeże. Możliwe, że inne pasje w przyszłości będą się tu również przewijać.

Zamierzam rozbudować co nieco w układzie i tym wszystkim... Dodać blogi, na które zaglądałam do tego czasu (bo są ładne, ciekawe i tak będzie łatwiej je obserwować). Jeśli w linkach pojawi się Twój blog, to znaczy, że jest fajny i ja też chcę być taka fajna, jak Ty.

Początkowy plan, to jakoś streścić moje postępy z zeszłego roku. Dodać zdjęcia (w większości z telefonu, ale staram się, by były coraz lepsze!). Potem będę opisywać na bieżąco. Nie wiem, czy uda mi się podtrzymać systematyczność, ale po to tu jestem, by to sprawdzić.

Dałam ankietę, mam nadzieję, że będzie dla mnie pomocna i wyciągnę z niej słuszne wnioski. Wiecie, tu kwiatek postawić, tam doniczkę, a może jakiś "gadżet".  Można głosować.

Zapraszam Was tu z dużą dozą entuzjazmu, czujcie się, jak u mnie w domu... Tylko pamiętajcie, że mam remont :)

11 komentarzy:

  1. Początki bywają trudne, ale wierzę w Ciebie! Super, że się zdecydowałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie! Czekałam na Twój blog! Oj, będzie się działo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabrzmiało, jakbym nie wiadomo co robiła na tym forum... :D Na razie wiele nowego nie pokażę, bo chcę się skupić na starociach. Ale postaram się, by to było w przystępnej formie.

      Usuń
  3. Phi, ja też mam remont. Nie kręć więcej tylko dawaj wpisunie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczę na ciebie! Nie zawiedź nas!

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę paczeć! Czemu nie ma takiej opcji w ankiecie?
    (z gadżetów muszą być rybki do karmienia, blogasek bez rybek do karmienia się nie liczy)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zainteresowana. Jak się robi takie rybki? :D
      A może adoptuję smoka/jednorożca/wiwernę?!

      Co do ankiety, wszystkie inne opcje się zawierają w "no, dobra..." :D

      Usuń
    2. I zegarek! MUSI być zegarek! ;)

      Usuń
  6. się okaże! ja bloga zakładałem 3 razy... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dasz radę !!! :):)
    Mnie do założenia bloga zmusiło dziecko .... :)

    OdpowiedzUsuń